Të drejtat e pasagjerëve

Në transportin rrugor të udhëtarëve; Vizioni ynë bazë është qasja jonë e shërbimit që është e sigurt, inovative dhe i jep përparësi “kënaqësisë së pakushtëzuar të pasagjerëve”. Me këtë vizion, në të gjitha proceset ku pasagjerët tanë marrin shërbim; Si një shprehje e kulturës sonë të korporatës dhe një kërkesë e “Menaxhimit të Cilësisë Totale”, ne e kryejmë punën tonë në dritën e parimeve të mëposhtme.

E drejta për udhëtim të sigurt

Ne e kemi miratuar si parim marrjen e të gjitha masave të nevojshme për të siguruar udhëtime të sigurta për të gjithë pasagjerët tanë.

E drejta e pakushtëzuar për lumturinë e pasagjerëve

Ne kemi adoptuar parimin e plotësimit të nevojave aktuale dhe të ardhshme të pasagjerëve tanë në mënyrën më të mirë të mundshme për të siguruar lumturinë e pakushtëzuar të pasagjerëve dhe për të pasur udhëtime të këndshme. Si ekipi më me përvojë i Turqisë, ky parim është adoptuar nga të gjithë punonjësit tanë.

E drejta për një udhëtim të këndshëm

Si markë vendore dhe kombëtare; Ne adoptojmë vlerat dhe traditat tona historike si kulturën tonë të korporatës. Në traditat tona, pritja e mysafirit në mënyrën më të mirë të mundshme dhe ofrimi i “trajtimit” janë ndër gjërat tona të domosdoshme. Ne pranojmë çdo pasagjer si mysafirin tonë; Ju presim me mikpritjen turke me menutë tona të pasura të hotelierisë.

E drejta për respekt dhe dinjitet

Pasagjerët tanë kanë të drejtë të udhëtojnë me një qasje miqësore, të sjellshme dhe të respektueshme.

E drejta për privatësi dhe konfidencialitet

Ne kemi prioritet mbajtjen konfidenciale të informacionit personal të pasagjerëve tanë dhe orareve të udhëtimit dhe përmbushjen e të gjitha detyrimeve ligjore për këto çështje.

E drejta për të kërkuar informacion

Pasagjerët tanë kanë të drejtë të marrin informacion për të gjitha fazat e proceseve tona të shërbimit. Parimi ynë bazë është t’u përgjigjemi pyetjeve të pasagjerëve tanë nga A në Z me të gjitha njësitë tona mbështetëse dhe të gjithë punonjësit tanë që përqafojnë kulturën e kompanisë sonë.

E drejta për informacion të saktë

Është një nga parimet tona të pandryshueshme që të ofrojmë informacion të saktë për pasagjerët tanë që na besojnë, në çdo kohë dhe në çdo rrethanë, në të gjitha proceset para dhe pas udhëtimit.

E drejta për të mbërritur në orën e premtuar

Në përputhje me qasjen etike dhe të ndershme të biznesit; Ne kemi adoptuar parimin e ndarjes së orareve të nisjes dhe mbërritjes së fluturimeve tona në mënyrë reale dhe të saktë, pa i mashtruar pasagjerët tanë.

E drejta për të paraqitur ankesa/opinione dhe sugjerime

Pasagjerët tanë kanë të drejtë të iniciojnë dhe finalizojnë mekanizmin e ankesës dhe të informohen për rezultatin në rast se të drejtat e tyre neglizhohen ose përjetojnë pakënaqësi. Filozofia kryesore e Qendrës sonë të Thirrjeve dhe Departamentit të Marrëdhënieve me Pasagjerët, të cilët janë në dispozicion 24/7, është të përgjigjeni brenda 24 orëve nga aplikimi.

E drejta për të përmbushur detyrimet fetare

Ne tregojmë ndjeshmëri maksimale dhe marrim masat paraprake të nevojshme për të siguruar që pasagjerët tanë të mund të përmbushin detyrimet e tyre fetare. Ne kujdesemi që në pikat tona të ndalimit të kemi zonat e lutjes dhe përditësojmë programet tona të ushqimit dhe pushimeve sipas orëve të iftarit dhe sahurit gjatë Ramazanit.

E drejta e pakushtëzuar për rimbursim dhe shkëmbim

Duke adoptuar parimin “Udhëtimi është Liri”, ne kemi adoptuar parimin për t’u ofruar pasagjerëve tanë më shumë fleksibilitet dhe liri në programet e tyre të udhëtimit. Pasagjerët tanë mund të bëjnë ndryshime dhe anulime të biletave pa kushte përmes zyrave tona të shitjes, qendrës së thirrjeve, faqes në internet dhe aplikacionit celular, deri në 6 orë përpara orës së nisjes.

E drejta për sigurinë e pronës

Ne kujdesemi që ndarjet e bagazheve të të gjitha automjeteve tona të jenë të rregullta dhe higjienike dhe marrim masat e nevojshme për t’u siguruar që bagazhet e tyre të transportohen në mënyrë të sigurt dhe pa humbje gjatë gjithë udhëtimit. Qendra jonë e Thirrjeve dhe Departamenti i Marrëdhënieve me Pasagjerët janë në dispozicion 24/7 për të ofruar mbështetjen e nevojshme për pasagjerët tanë në rast se të drejtat e tyre në lidhje me bagazhet e tyre neglizhohen.