Права на патници
Во патниот превоз на патници; Нашата основна визија е нашиот сервисен пристап кој е безбеден, иновативен и дава приоритет на „безусловното задоволство на патниците“.
Со оваа визија, во сите процеси каде нашите патници добиваат услуга; Како израз на нашата корпоративна култура и барање на „Управување со тотален квалитет“, ние ја извршуваме нашата работа во светлината на следните принципи.
Право на безбедно патување
Го усвоивме како принцип да ги преземеме сите неопходни мерки на претпазливост за да обезбедиме безбедно патување за сите наши патници.
Безусловно право на среќа на патниците
Го усвоивме принципот за задоволување на сегашните и идните потреби на нашите патници на најдобар можен начин за да обезбедиме безусловна среќа на патниците и да имаме пријатни патувања. Како најискусниот тим во Турција, овој принцип е усвоен од сите наши вработени.
Право на пријатно патување
Како локален и национален бренд; Ние ги прифаќаме нашите историски вредности и традиции како наша корпоративна култура. Според нашите традиции, домаќинството на гостинот на најдобар можен начин и обезбедувањето „подароци“ се меѓу нашите незаменливи работи. Го прифаќаме секој патник како наш гостин; Ве домаќини со турско гостопримство со нашите богати кетеринг менија.
Право на почит и достоинство
Нашите патници имаат право да патуваат со пријателски, љубезен и почитуван пристап.
Право на приватност и доверливост
Приоритет е да ги чуваме личните информации на нашите патници и распоредот на патувања во тајност и да ги исполниме сите законски обврски за овие прашања.
Право на барање информации
Нашите патници имаат право да добијат информации за сите фази на нашите сервисни процеси. Нашиот основен принцип е да одговориме на прашањата на нашите патници од А до Ш со сите наши единици за поддршка и сите наши вработени кои ја прифаќаат културата на нашата компанија.
Право на точни информации
Еден од нашите непроменливи принципи е да им обезбедиме точни информации на нашите патници кои ни веруваат, во секое време и под сите околности, во сите процеси пред и по патувањето.
Право на пристигнување во ветеното време
Во согласност со етичкиот и чесен деловен пристап; Го усвоивме принципот на реално и прецизно споделување на времето на поаѓање и пристигнување на нашите летови без да ги доведеме во заблуда нашите патници.
Право на поднесување поплаки/мислења и предлози
Нашите патници имаат право да го започнат и финализираат механизмот за поплаки и да бидат информирани за исходот во случај нивните права да бидат занемарени или да доживеат незадоволство. Главната филозофија на нашиот Повикувачки центар и Одделот за односи со патници, кои се достапни 24/7, е да се одговори во рок од 24 часа од апликацијата.
Право на исполнување на верските обврски
Покажуваме најголема чувствителност и ги преземаме неопходните мерки на претпазливост за да се осигураме дека нашите патници можат да ги исполнат своите верски обврски. Се грижиме да имаме места за молитва на нашите места за застанување и ги ажурираме нашите програми за угостителство и паузи според времето на ифтар и сахур за време на Рамазан.
Безусловно право на рефундирање и размена
Со усвојувањето на принципот „Патувањето е слобода“, го усвоивме принципот да им понудиме на нашите патници поголема флексибилност и слобода во нивните програми за патување. Нашите патници можат безусловно да направат промена и откажување билети преку нашите продажни канцеларии, телефонски центар, веб-страница и мобилна апликација, до 6 часа пред времето на поаѓање.
Право на безбедност на сопственост
Се грижиме да се погрижиме просторите за багаж на сите наши возила да бидат уредни и хигиенски и ги преземаме неопходните мерки на претпазливост за да се осигураме дека нивниот багаж се транспортира безбедно и без загуба во текот на патувањето. Нашиот центар за повици и Одделот за односи со патници се достапни 24/7 за да им ја пружат потребната поддршка на нашите патници во случај нивните права во врска со нивниот багаж да бидат занемарени.